środa, 6 marca 2019

Superbohaterki na Dzień Kobiet

Ale dzisiaj była fajna lekcja! Do biblioteki przyjechali uczniowie z Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 na klejną lekcję z cyklu "Superbohater konta Superbohater". Za dwa dni dzień kobiet, więc skupiliśmy się na superbohaterkach!
Okazało się, że dzieciaki znają ich całkiem sporo! Skorzystałam z okazji i włączyłam im zapowiedz "Kapitan Marvel", filmik, na którym Storm z X-men wykorzystuje swoje moce, "poznałam ich" z Kamalą Khan i  kobiecą wersją Thora. Zaprezentowałam im jedną z nowszych książek typu HERstory "Superbohaterki" i dzieciaki były naprawdę zaskoczone, że aż tyle jest kobiet, które kopią złym tyłki.

Kogo przedstawiłam jako "realne superbohaterki"? Amelię Earhart, Halinę Korolec-Bujakowską (czytaliśmy fragmenty "Machiną przez Chiny", Łukasza Wierzbickiego) i po raz kolejny puściłam reportaż o Cholitas (kocham te babeczki!). Dodatkowo prezentacja wszystkich książek HERstory, które miałam pod ręką.

O jaki był GIRL POWER!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są mile widziane. Należy mieć jednak na uwadze, że niektóre z nich mogą być moderowane, przez co ich pojawienie się na blogu nieco się wydłuży. Komentarze typu "Spam" będą kasowane. Dziękujemy za zrozumienie!