wtorek, 23 października 2018

Szkolenie z komiksu

Dział już otwarty, więc należy teraz zadbać o konkurencję.
Zaprosiłam koleżanki-bibliotekarki z mojego oraz okolicznych miast i przekazywałam im moją wiedzę na temat komiksów.
Były warsztaty i prezentacja.
Uczestniczki dostały dodatkowe materiały, m.in. listę 50 tytułów, od których warto zacząć własne dziecięco-młodzieżowe komiksowo (wybór subiektywny), scenariusze kilku przykładowych lekcji na podstawie komiksów oraz materiały, które wcześniej dostałam od wydawnictw.
Ponad 3 godziny gadania o komiksach!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są mile widziane. Należy mieć jednak na uwadze, że niektóre z nich mogą być moderowane, przez co ich pojawienie się na blogu nieco się wydłuży. Komentarze typu "Spam" będą kasowane. Dziękujemy za zrozumienie!