poniedziałek, 16 lipca 2018

Pierwszy dzień lata z wyobraźnia za nami!

 Nigdy nie wiadomo gdzie znajdzie się inspirację do zajęć!
W mojej łazience kafelki mają dziwny wzór - takie jaśniejsze mazy, ciemniejsze wstęgi i rożne odcienie kolorów. Ile razy na nie patrze wydaje mi się, że wyglądają trochę jak jakiś komiksowy potworek. I pomyślałam, że muszę to kiedyś narysować. Kafelki wyglądają tak:
Widzicie potwora? No ja widzę i pomyślałam, że to fajna zabaw - wyszukiwać kształtów w plamach. I mazach. I może chmurach?

Fajne zadanie dla wyobraźni... A jak sobie poradziły dzieciaki? Co znalazły w plamach i chmurach?
Taki test Rorschacha wersja KIDS ;)










2 komentarze:

  1. Cóż za GRAFOMANIA!!! Przykro się czyta wpisy:/ Proszę popracować nad formą leksykalno-gramatyczną i błędami stylistycznymi!!! Czytelnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za GRAFOMANIA!!! Przykro się czyta wpisy:/ Proszę popracować nad formą leksykalno-gramatyczną i błędami stylistycznymi!!! Czytelnik

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są mile widziane. Należy mieć jednak na uwadze, że niektóre z nich mogą być moderowane, przez co ich pojawienie się na blogu nieco się wydłuży. Komentarze typu "Spam" będą kasowane. Dziękujemy za zrozumienie!