poniedziałek, 1 czerwca 2020

Cztery domy są w Hogwardzie

Tym razem pozycja z opowieścią w tle!
"Cztery domy są w Hogwadzie" opowiada smutną historię ucznia zakochanego w... portrecie jednej z założycielek szkoły!


„Cztery domy są w Hogwardzie”

Cztery domy są w Hogwardzie, Tyś jedyna!
Dziś pozostał mi po tobie smutek żal...
Ja mam teraz  17 lat, dziewczyno
i W Hogwardzie moja nauka kończy się.

A na imię miałaś właśnie Rovena,
Piękne imię musisz przyznać miła ma.
Całowałem Cię co wieczór przed zaśnięciem
W Ravenclawie, gdzie na ścianie portret twój.

Minął semestr, szkoła kończy się wieczorem...
I pociągu widzę kontur już za mgłą.
Chciałbym zostać tu na zawsze w tym pokoju,
lecz w pociągu będę nucił piosnkę tę.

Wiem, że długo Ciebie nie zobaczę.
Tak mi smutno jest bez Ciebie, tak mi źle,
Lecz myślę, że kiedyś się spotkamy.
Kupię portret i powieszę go u siebie.

I Twe oczy będę wciąż wspominać
i na zawsze schowam w sercu je.
Bo jestem, Roveno, zakochany!
I tej magii to Ty nauczyłaś mnie!

Pobujajcie się przy ORYGINALE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są mile widziane. Należy mieć jednak na uwadze, że niektóre z nich mogą być moderowane, przez co ich pojawienie się na blogu nieco się wydłuży. Komentarze typu "Spam" będą kasowane. Dziękujemy za zrozumienie!